Sjuk...

Igår pallade jag bara skiva om Bad Gastein Resan sen somnade jar ungefär, ;o) så det kan bli ibland.
Men hela denna veckan har jag inte mått sådär särkilt bra efter jag hade jobbat i tisdags kom jag hem
och måde inte så bra, hade feber, men men den försvann tills i går mårse och jag var pigg som vanligt fram tills jag hade cyklat halva vägen till jobbet, när jag kommer fram känner jag mig helt väck möter Rugan med att han säger att vi måste vara ute tills kl är nio för att Emma ska till doktorn okej, det kan vi väl fixa men ikke så nikke jag börjar kasta upp och jag bara får en massa ord i huvudet och så siffror allt bara snurrar runt jag minns typ att jag sitter o pratar med rugan (chefen) jag hör typ att han säger att han ska köra mig till sjukhuset om inte mamma är hemma, men mamma var hemma så han körde mig hem, sen ja minns jag att jag bara lägger mig i sängen.
Efter de inget mer förens typ vid elva att jag kollar på kl o sen somnar jag direkt igen o vaknar vid ett,
somnar om o vid tre år jag upp o äter, eller jag tror de de är så jag minns det iaf, helt sjukt hämskt var de o mamma vågade inte åka till jobbet :S då ee de inte bra för de brukar hon alltid våga göra annars..
Men hon stack sen till jobbet iaf men de tog ett tag innan.. sen va jag bara allmänt väck den dagen, och idag har jag bara sovit, imellan då jag vaknar utav att jag hostar upp min strupe, o nu har jag sovit i nästan 12 timmar men jag ee endå så sjukt trött hade jag lagt mig ner på kudden nu hade det tagit en sekund sen hade jag sovit,
även om jag har suttit uppe och gått lite. jag har aldrig kännt såhär helt sjukt :S,

de är hämskt, inte änns när jag hade körtelfeber minns jag att jag mådde såhär, då hade jag bara skithög feber o var lite trött men efter jag då hade sovit kunde jag iaf sitta uppe och kolla på film men de kan jag inte äns nu då bara somnar jag :S.. Gud alltså, men nu ska jag upp till mamma o försöka äta lite..

<3
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0