Fullbokat

Som sagt denna helgen ee fullbokad eller kanske inte hela helgen men iaf i morgon, Jag vet inte hur jag ska hinna med allt som jag vill : / måste allt komma på samma dag? eller är det bara jag som alltid är upptagen med en massa saker? men i morgon ska jag iaf äta o festa med dem på mitt jobb / PÅ jobbet det ska bli hur roligt som hälst får jag hoppas, sen vill jag även vara på S och N s 40 års kalas dem båda har fyllt 20 och ska nu ha en fest i morgon, C vill ha mig till The tivoli och jag vill även träffa K ja du jag vet inte allllls hur jag ska få ihop det men jag löser det på något sätt.

Min kamera är så sjukt dålig jag pallar inte med den måste köpa en ny, men jag vet inte längre vilken jag vill ha då det har kommit ut bättre som är billigare.. men får kolla lite mer på vilken jag vill ha..

Här är iaf bilder på mina armband , Bilderna är inte sådär jätte bra. men ni ser iaf lite hur dem ser ut på.

         image219
         image220



- Lind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0