...29/1

Ska snart iväg och ha hand om barnen, hoppas på att dem är snälla (som dem inte brukar vara så tror ju inte det) Jag orkar inte med om dem ska skicka och bussa så idag, jag är så sjukt trött men jag bröjar bli lite piggare, ifrån helgen så jag lär väl bli lagom pigg tills helgen..
jag har kollat på olika skolar nu till min utbildning och det finns bara en skolan i hela sverige och den ligger i bollnäs :S (om jag inte vill gå och få skullder upp till öronen och ha det rästen av livet) Nej gud jag vill inte upp dit, jag kommer ju få krupp av en sån liten stad, alla känner alla och nä jag kan inte äns tänka haha men det är bara i två år och vill jag bli det jag vill bli får jag ju allt ta och gå där uppe haha, det är ju bara två år sen kan jag flytta tillbaksn ner hit eller till sthlm eller gbg. =)..


Har ni missat vår låt?
Scouten Anna Jag har inte länkat till den innan, även om det var ett år sen vi spelade in filmen.. men här har ni den iaf.. Vii gjorde den för skojsskull så inget seriöst här inte... (trodde bara inte den skulle bli så stor som den blev hahah Kanske skulle lagt ner mer tid på den än vad vi gjrode)

Nu måste jag göra vid mig och åka in till stan,


-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0