Svårt att andas :/

svårt att andas, känns som att andas igenom ett sugrör och jag måste tänka på att andas hela tiden, andas liksom inte självmant jätte jobbigt.  jag har tagit min astma medicin men de hjälper inte och nu har jag även tagit allergitabletterna får se om det hjälper ja hoppas innerligen att de gör det orkar inte med det, hade det igår kväll med.
Hur mycket ja än andas känns det inte som om min kropp får tillräkligt med syre eller inte får någonting överhuvudtaget som att varje gång ja andas får jag in mindre och mindre syre riktigt jobbigt. Städerskan var har i veckan jag har precis dammsugat och dammtorkat är också  precis gjrot så det kan ju inte vara för att de är dammigt och vi har inga husdjur så jag vet inte alls var det kan vara om de inte är pollen i så fall, men de har jag aldrig kännt av såhär :/..
Men nu måste jag börja göra vid mig för vi ska till farmor sen vid tre. hoppas bara jag kan andas då annars kommer jag dö.


- Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0