Moppe,?

Ring polisen, eller ambulansen eller nej det är ju redan försent, haha.. Idag skulle några chefer komma till vårt kontor och bara kollar ja jag vet inte vad, men vi har iaf precis fått in två moperder (i vintras) men ingen vågar använda dem mer än en tjej och nu när vi fick övningsköra haha så er det några till.. Men idag så var jag tvungen att ta den ena moppen för dem fick ju inte stå inne på kontret när vi har tjatat om att få mopeder och så använder vi inte dem , de ser inte så bra ut så jag och Maria fick ta vars sin moppe. det var lättare än vad jag trodde men väldigt svårt att svänga, och den rundan jag hade idag så lönar det sig egentligen inte att ha moppe men de var bara idag innan vi har hunnit sätta ut på exakt vilka runder vi ska ha det på, fast jag vet att jag kommer få ha det på två av mina runder och då kommer jag bara ha en cykelrunda, men men bara att buga och tacka, och hoppas på att jag inte kör in i något (som jag lär göra) eller köra för fort, expert på det hahah..

Kent; Johanna det är bara 110 här.
Jag; Ja men ja kör ju bara i 110,
Jag direkt efter; OJDÅ jag som trodde att dem hade höjt till 120 här ;) Flin, haha (när jag ligger i 130) HUUUPPPS


Aja jag lär mig väl snart att hålla hastigheterna ;) Jeje..


nu ska jag upp och hjälpa till med maten,

- Johanna Pigg och glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0