hemma själv

jag fick precis reda på att Kent förmodligen måste åka ner till polen i nästa vecka för jobb och på lördag ska han till Gbg och så även några dagar senare måste han iväg igen så jag kommer bli hemma helt själv vissa dagar.
Skönt på ett sätt men endå inte visst jag bara jobbar hela dagarna men känns ändå ganska tryggt att ha någon här hemma.

fick ett sms av Mammi o dem har det helt underbart, strålande sol och varmt, Avundsjuk ? nejdå haha eller kanske man ska säga RIKTIGT avundsjuk haha, men mamma behövde komma bort här ifrån allt jobb så hon förtjänar det, kan bara säga tack till sune som tog med henne.


nu ska jag göra någonting annat o inte bara sitta här, sängen lockar lite.. bye bye ..


-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0