Bror hemma

Denna helgen är min kära  bror hemma, han sitter just nu och skiver en låt till Madde som fyller / har fyllt 25 väldigt rolig låt den alltså, ;)... Hon Blir säkert jätte glad, om inte annars lär hon skratta ihjäl sig...

Igår fyllde Mimmi 19 år så igår var det fest hemma hos henne, mycket trevligt =).. Grattis Mimmi ett år närmre Systemet ;)... Tiden kommer gå så fort snart sitter man där i sin ruttna lägenhet i sin gamla stol och ser ut över havet och undrar vart tiden har tagit vägen, haha nej så där får jag hoppas att jag inte blir jag ska bli som min farmor åka hit och dit och bara leva livet, som nu fast några år äldre, ;)..

Idag så vaknade jag vid elva, skönt fast nu ee jag lite trött, Fick köra Kents bil idag, den var jätte rolig, han har en rätt så stor bil och så är den automatare så det var skönt att bara tänka på att köra, skojjigt, =)..
(och nej han har inte någon sådan försäkring som att man måste vara 25 för att köra bilen, för då hade jag väl aldig kört den, lägg ner den tanken)

-
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0