Bollnäs

Jag har kollat mer på utbildningen i bollnäs, men jag har insett att jag kommer dö, inte av utbildningen utan nog mer av bollnäs haha, jag sökte på bollnäs och fick upp TRAKTORER hahah, hur ska jag kunna överleva två år där uppe i de mörka skogarna, okej de är inte så där jätte inne i skogarna men det känns som det, men jag kommer säkert att överleva om inget annat så har jag nära till åre och åka skidor på vintern xD haha.. Bollnäs hade även ett skidområde, de hade hela FYRA backar och två liftar, imponerande hahah ne jag skojjar, men man kan iaf lära sig lite nya saker som man inte vågar göra annars då man inte vill bryta benen på en semester, (jag åker ju bara in i snödrivor när jag inte kollar framåt hahah), men ne bollnäs kan jag nog öveleva de har en sjö och lite andra sådana saker så jag kommer nog inte känna mig instängd.. Utbildningen jag ska gå är Grafisk design och kommunikation (om jag nu kommer in ska ju inte säga så mycket än)..



----------------------------------

image232image233
Hittade dessa två bilder jag ritade i NIAN, det är nu man ser allt fel som man inte såg då xD, men jag var liten ;P ..
(de har inget med utbildningen att göra utan har inte visat de bilderna här innan så nu när jag hittade dem tänkte jag  att jag kunde vara lite snäll och visa dem)

Men nu ska jag gå och kolla lite på tv..



- Johanna,    - Någon som har varit i bollnäs eller vet lite mer om de som vill berätta lite för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0