12/2-08 kväll

idag när jag var ute på min runda bara längtade jag efter sommaren, det var riktigt kallt om fingrarna och det gjorde ju inte bättre att jag skulle ha moppen på min runda idag, då blir det ju ennu kallare och jag kan ju inte ha tjocka tummvantar på mig mer än när jag kör ut till påarp,. Snacka om skillnad på hur mycket piggare jag är efter jobbet när jag inte har cyklat, jag har en helt annan ork efter jobbet (som är skönt) men sen tanken på att man inte får någon motion gör en lite deppig, får väl ta och skaffa kort på nautilus igen.

Annars har min tisdag varit som alla andra tisdgarn, barnen på kvällen som idag var riktigt snälla och gosiga öven om alla bråkade i början och skog varandra så blev dem snälla. ;)


p.s
Fick precis ett mail ifrån KyssJohanna om att de hade fått in armbandet som jag skrev i ett annat inlägg, jag hade skivit till dem och frågat om dem skulle få in fler och vips så fick jag tillbaks om att dem hade kommit in på lager igen :D Glad..


-Johanna


Jag försöker att glöma, men destu mer jag tänker destu mer kommer de tillbaks. Jag trodde inte att saknaden kunde vara så stor men tydligen kunde den det..Was this god fore me? var det detta jag behövde för att inse?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0