Wooj..

Nu har jag bara tentan på torsdag kvar, som jag måste börja plugga på, för är just nu även klar med mönsteruppgiften :) wihoo.. Satt innan och kollade vädret, och kollade då även vädret i Österrike och hela fredag, och lördag ska det snöa ooo.
Sedan går tiden så sjukt snabbt så jag har inte hunnit tänka på att de är redan nu på fredag som vi åker, har bara tänkt på att jag får träffa min underbara älskling, inte riktigt på att vi åker då med. Men det blir nog bra, ska göra en liten lista av vad jag måste göra nu innan, jag ju hela torsdag utan något plugg så då kommer jag hinna packa om jag gör en liten lista :).. 

Hur är det med er nere i Skåne efter Jordskalvet?? inget som gått i sönder eller skadade?? ;) hehe, trodde inte riktigt på det när dem sa det i morse men tydligen var det ju sant... 

Nu ska jag återgå till att sätta ihop dokumentationen. :) 


Bild ifrån http://sxc.hu 

Riktigt söt bild.. tänk om man skulle kunna ha haft en sådan liten söt djur hemma :).. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0