Tisdag 9/12

Idag har varit en fixar dag, har städat min lilla lägenhet,. diskat och damtorkat lite. diskade efter jag hade ätit idag så det blev inte stökigt efteråt :) sköönt så nu luktar det skurmedel, men det luktar gott.
Kom även fram till att det kan vara ganska så skönt att diska nu när man bor själv, för man kan inte klaga på att de är någon annans disk och man får en stund för sig själv, utan att se på något som har fyra sidor. en stund att komma bort ifrån de tekniska ;).. och så blir det rent och snyggt efteråt och jag kan inte arbete om det är stökigt för då får man bara en bortförkalring på atat man måste göra det istället och man bara sitter och tycker de ser så förfärligt ut..
Men nu är jag klar :). och ska in i duschen..
umm mamma fick du en chock nu när jag ser ett nöje i att Diska??  ;) hihih.. de fick jag nästan själv..
ha en bra tisdagskväll :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja nu blev jag paff. men även en slarver kan ändra sig, fialotta. härligt att höra. kram mamma

2008-12-10 @ 07:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0