snögubben!!

festade igår, blev först på the manison, och sen vidare till köpis,..
Alexander och Rickard fick vänta lite på mig medans jag gjode mig klar, då blev det att Alexander började bygga på en snögubbe, (Alexander avskyr snön så en rolig syn).
Alexander hann inte riktigt klar med den så vi fixade till den helt innan vi gick..
Jag fick stå för den snygga skulpturen haha, tss. ;)..
Alla snögubbar kan ju inte se likadana ut..
men visst blev den snygg?? 
hela Alexanders snögubbe??




Nedersta bilden är tagen av rickard, ligger även uppe på Facebook..

den där snögubben står och kollar in mot mitt fönster, så varje gång jag kollar ut får jag se denna pervosnögubben..
igår tyckte jag att den mer var riktad in till Rickard och Alexander men tydligen hade jag lite fel där, :( ...

vill ni där nere i skåne och Danmark ha lite snö utav oss? ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0