så trööööt...

hade gärna kunnat lägga mig i sängen nu och somna för natten, men nej det går inte, måste hinna packa klart.
fick hoppa in i andra gruppen så jag ska vara med i A:gruppen i morgon på fotolektionen så jag slipper stressa.
det gör ju då även att jag måste packa klart i dag så att jag har det färdigt för jag kommer ju inte hinna det i morgon.
Ja äta lunch ute i mogon innan vi sticker skönt att slippa äta gröt till lunch. (hon som sitter i receptionen höll med mig om att de inte var någon mat till skolungdomar) hehe..
Sen klockan 14;53 går tåget hem till hbg och sedan där efter till älskling och efter det sättas sig i en bil ner till Österrike wihooo. alltså nästa två dagars resande fot.. (sittandes ner på tåg och i en bil) men det gör inget..:) inte om man tänker på vad man kommer ner till iii..
nej nu måste jag nog börja packa klart, har hela min garderob på sängen men fick en order om att jaag inte fick ta med mig för mycket,, huuum aa det går får bara tänka praktiskt. :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0