Julmys...






Julig mysbelysning !!


---

Har precis lagat mat, kyckling, varför ska jag alltid glöma att jag har salad i kylen och inte äta upp den så den ligger där inne och blir gamal? och sen när man väl vil ha salladen så är den ja för gamal :( snyft, men jag hade en som var bra som jag kunde äta men iaf :( så onödigt, det borde finnas portionsvis som man kan köpa för mig som är själv så att de slipper bli gamalt.. så som dem har gjort lätta smöret smarka förpakningar. (fast jag äter inte lätta de är inte smör de är plast) men iaf en smart förpakning.

Nu ska jag snart iväg till skolan film ikväll ju..=)

Kommentarer
Postat av: sofi

jättefint gumman min älskar dig ...saknar dig jättemycke pusssar i massor......

2008-12-01 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0