Jag är så trött...

En lång dag idag, in och ut igenom alla butiker som vi har i sunne, (inte så många men lagom många för att bli trött).
Jag hittade en Julklapp till älskling men sen hittade jag inget mer, :( hittade en hel den klänningar som jag hade velat köpa men tänke att jag slingar håret och sådant istället,
jag har ju redan så mycket kläder som jag inte äns använder så kanske borde använda de först.
Så min julklapp till mig själv blir att slinga håret.
Vi gick in på Hårkompaniet där jag hade fått hem en rabbatchek så tänkte att jag kunde använda den.
Gick in och frågade om dem hade någon tid för slingning, hon sa direkt jag har bara en tid på Fredag annars är det bara nästa vecka ??? Huu vad då, så fort? för en tid till färgning, jag som är van vid att min frisör hemma i Hbg har minst 1 månads väntan.. jag hade säkert inte änns fått en tid innan julafton om det hade varit min frisör i hbg.
så jag fick mig en liten chock där, fick även en till chock när hon sa priset, upp till 500 kr whaaat?
jaja, kommer inte ihåg hur mycket jag batalar hemma men inte är det 500 iaf, tror det brukar vara runt 800 kr och då med lite rabbat så kostar nog vanligt vis kanske runt 900 kr. Så whay not... Sunne är kanske bra iaf.. hehe hoppas bara att dem är duktiga med, men det är dem säkert. så nästa onsdag slingar jag håret. Godjul till mig själv ;)..


(klicka för större bilder)



.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0