hur tänker dem??

Vi fick välja inriktning nu innan den 10 december om vilken inriktning vi ville gå, Jag valde web för att de är det jag vill arbeta inom jag vill jobba på en Reklambyrå inom web delen. Men nu är det bara jag och en till som har valt den inritningen, och resten GM, så menar dem att jag som vill gå web inte kan det för dem ska göra två GM klasser istället?? what? så jag får inte gå det jag valde på mitt FÖRSTA VAL för att de är för många i GM ?? kan dem då inte höra om det är någon i GM som kunde tänka sig att gå web så att vi blir en klass i web?  jag vill ju inte gå GM.. :( så irriterande, jag ska kämpa för att få min vilja igenom här, ska inte ge mig, fast går det inte så får jag väll gå gm iaf, nästan samma sak förutom att man inte gör de roliga sakerna som jag vill lära mig :(.. 

jajaa nu måste jag fortsätta arbeta.. 



Kommentarer
Postat av: pappa

Va synd att det inte var fler som ville plugga web.

Men ni 2 kanske kan få extralektioner i flasch, det tror jag nog de kan ordna. de har ju program och lärare som kan. Så får du ju GMP kunskapen också.

Byråerna kommer att slåss för att få dig sen.

Du är jätteduktig gumman min. Jag är stolt över dig

många kramar din Paps.



2008-12-17 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0