Vilken regning dag.

Vad är det för väder att komma hem till? regn? ucch nej jag vill ha sol sol och sol.
ikväll blir det fest hos Frida, eller i en lokal som hon har hyrt. skat och några av hans vänner ska också med. medans mamma och Kent har kräftskiva här hemma. tss ;) hehe..
iag har jag packat lite, tagit de lugnt och inte gjort ett piss. på måndag börjar jobb igen, (i en vecka) sen bär det av till sunne :( ucch vad ensamt de kommer bli. jag har inte fattat de själv än, mendet kommer nog gå bra. fast de hade varit bättre om jag hade fått tillgång till min lägenhet redan nu och inte i oktober, ska bo i en gäststuga så länge fram tills den 1 oktober.

Ne nu fick jag en order av att gå och plocka bort alla mina skor så att gästerna får plats med sina.
ha en bra lördagskväll..
Pussoheeejleverpastej.

I´m going to be alone :( sooon.


Jag älskar dig Kasper bara mer och mer för var dag som går. you are best!. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0