Coola stövlar och klippning.

idag kom jag hem ifrån arbetet kl tre. =) vi är riktigt duktiga på att sätta mål på när vi ska vara klara. vi sa att vi skulle sluta tre och vad gjorde vi . vi slutade tre =D hihi..
Gud som jag kommer sakna er, ni är gld värda och jag lovar er att ni kommer klara er utan mig, om de är någon som kommer klara sig är det er, ni har varandra. och mina runder är ju inte så svåra så de klarar ni ;) tss hihi...
ooowe bara tanken att lämna allt, är förfärlig. ni har ju läst alla mina inlägg innan så då tror jag ni vet hur jag känner mig med att lämna My Precious här hemma.
Men en gång 253 Alltid 253!

Ikväll ska jag klippa mig, vet inte hur jag ska klippa det, men kanske en liten bit kortare ;p eller ja jag har ingen anning.

Ne nu måste jag ringa lite telefonsamtal, o jag har även ringt dem som jag ska bo hos (eller deras gäst stuga) den fösta månaden, och hon frun i huset kommer och hämtar mig på stationen =) snälla människor de är där uppe. hoppas bara alla är det med ;)..


Puss o kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0