sol

bara fem grader varmeare så är det ju sommar ;) hehe så härligt med varme, folk som ligger och solar i bara bekini och det var varmt att bara cykla i en tjocktröja, längesedan man kunde det men så skönt, sommar.
Igår var jag på komfirmation med Kasper hans systers barn hade komfimerats, "självklart danskt" mycket större än vad det är här i sverige tänk er studenten här, så var deras komfirmation, mycket trevligt.
Lördagen var även mycket rolig utgång till retro med charlotta, kom hem vid fem tiden, och så skulle jag upp tidigt men Kasper skulle inte till kyrkan "komfirmationen" först utan skulle hjälpa till med att köra och hämta maten istället, fast han vaknade vid halv åtta och jag vaknade även själv då, var hur pigg som hälst och trodde klockan var tio elva  minst "huum" men Kasper lät mig sova vidare "kändes som bäst att sova lite till" han skulle iaf väcka mig innan han stack och fixade maten snällt annars hade jag nog blivivt ritkigt trött senare.. Men vi hade iaf jätte roligt på Retro.

Nu måste jag iväg på seglarkurs fast jag hade egentligen bara velat sova..



-Johanna


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det är underbart med sol och värme!

2008-04-21 @ 17:54:01
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Elli

vädret är underbart!

2008-04-21 @ 17:58:17
URL: http://whoknow.blogg.se
Postat av: Jessi

ja vädret är helt underbart :)

2008-04-21 @ 17:59:57
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0