Nu funkar blogg.se

varför ska dem stänga just då när man vill skiva som mäst? det brukar ju alltid vara så, så det var ju ingen nyhet precis.. hehe men någon ny plattform ser det inte ut att ha blivit, men dem kommer väl säkert att göra ett nytt försök om några veckor.
I helgen som vart var Åse och Peder nere ifrån Ronneby =D Wiiie, Dem skulle till helsingör på lördagen och iomed att jag var hos Kasper gick jag ner till dem när dem kom, det var ritkigt mysigt, Kasper kunde inte följa med för han skulle på fotbollsmatch, ( Dem vann med 7-3, haha vad jag minns alltså hehe).. Åse, mamma, peder och kent skulle på Wallmanssalånger och se någon föreställning med hela rubbet på kvällen så jag blev ju en slav, fick sy på knappar, fixa deras snacks ta fram allt och ja mm, pga att Mamma och Åse aldrig har kunnat planera, och det kommer dem aldrig göra iheller, de är alltid ute i sista sekunderna, visst dem hinner alltid ;) men det får dem även slita för haha.. och efter att de yra hönsen hade gått tog jag de bara lugnt, skööönt.... =) Söndagen blev även den en lugn dag, kasper kom och vi var typ bara ute och gick..skönt..


Men oj vad klockan blev mycket måste iväg till barnen nu ju..

-Johanna

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0