Hemma

Är hemma nu, fast jag hade häldre velat ligga kvar i kaspers varma säng, men var tvungen att åka hem då jag skulle övningsköra, men ska tillbaka till kasper sen när han har kommit hem ifrån jobbet, han cyklar dit, o hans jobb ligger i köpenhamn, det kallar jag duktig ;) hehe.
känner mig inte alls bättre idag än igår, och inatt vaknade jag så fort jag rörde mig samtidigt som jag andades fick jätte ont vid hjärtat :/ huuum och det gör även det nu om jag tar djupa andetag, jobbigt värre. bara jag mår bättre i morgon då det är jobb igen, orkar verkligen inte, men jag hoppas jag får ta moppen då känns det lite bättre än att jag ska behöva anstränga mig med att cykla..
nu ska jag bara vänta på tills mamma och Kent kommer hem ifrån att ha spelat golf sen sticker jag igen..


PussPuss
Johanna
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0