en frys som är i sönder o en johanna som är trött

Jag blir så trött, kommer hem o hela huset tjruter, o tror det har varit inbrott men nej då är det frysen som pipper den gör alltid de när man inte har stängt dörren ordentligt, så jag gå rupp och ska stänga men båda dörrrarna var stöngda HELT, men de tjuter ändå, så jag öppner kylen för att se vad som står o då bara blinkar frysens siffror o allt är varmt, :S jaa all is har smält  o allt ee kaous. men Josefin och Jesper kommer och hjälper mig nu, snällt. hehe..
Jag och Kasper var i köpenhanm hela dagen hur mycigt som hälst, men tågen som går cp konstigt i helgen tog ju feean 1 timme o vi  som hade bråttom hem för att Kasper skulle på harrmiddag med Sebastian och Kian o massa andra, så fick han klä på sig o duscha på ja tio minuter men han klarade det ;) hehe.

men nu måste jag börja fixa frysen,
heeh så gulliga fick precis ett sms av Jesper,

-Jag hämtar josefin om tio minuter sen kommer vi och räddar dig, Kram.

så gulligt TACK..

men jag får börja lite smått nu innan dem kommer..

PussPuss
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0