Bilder


Så sjukt trött på mitt jobb just nu, visst det kommer alltid vissa dagar som man verkligen inte vill, men just nu känns det som att vi har varit bra tillräktligt länge och nu måste vi komma ner i någon svaka då det inte går bra för oss eller så är det bara att vi inte orkar,(det går fortfarande jätte bra för vårt kontor men inte länge till känns de som) det känns som alla slutar och vi måste lära upp nya på runderna,. det känns även som att alla bara är negativa som bor iaf i påarp jag förstår mig inte på människorna där alltså förlåt inget illa menat men antingen är dem hur trvliga som hälst eller så kommer dem cyklandes efter en och skäller att man kör för fort o blablablaa, (och övervägande så är människorna tyvärr negativa där ute i hålan) förlåt ordsståket men jag  är så sjukt trött på dem där ute.. och jag hoppas inerligen inte att folket där ute börjar spela golf då dör jag, för den j*vla golftidningen kommer komma hela j*vla tiden nu känns det som om jag lovar er den är tjock, tung och tar bara massa plats, och dem kommer alltid till oss flera dagar innan den får delas ut. oj vad jag är negativ nu men jag är så tröt på alla dessa brev o tidningar o att folk tror vi kommer med REKLAMEN som vi INTE gör, (det är därför en del är sura för att dem får reklam men har en fetelapp att dem inte vill ha, men får endån,)  men det får vi skäll för när de inte äns äv VI.. men men lite av mina aggritioner kom ut där, haha... 

nej, innan i ett tidigare inlägg sa jag att ni skulle få se bilder ifrån kameran o visst här kommer några.. 
 


pallade inte lägga upp fler bilder sjukt segt, nu när dem hållerpå att byta plattform och allt..

Men kolla på dem två sista bilderna med träden kolla först på den där man ser hela och sedan på den andra och så finner ni ett fel. ;)..

Om ni kolla extra noga på trädet så ser ni en sparkcykel HÖGST uppe i trädet och jag bara undrar HUR i hela fridens namn den kom upp dit, jag har frågat min lillebror, o hans vänner (dem går på skolan där brevid 1-6 årskurs) men han vet inte hur den har kommit upp, det är ju inte riktigt det lättaste att klättra upp dit med en spark och att kasta upp den ja de är nog mer än omöjligt. haha, jag tror inte jag kommer få svar på hur den hamnade där men jag kommer alltid att undra..

-Johanna

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 @ 22:06:39
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0