Aj Aj, mitt finger

Jag hade skivivt ett inlägg innan men allt försvann, gaa.
men jag skadade mitt finger innan idag på jobbet, jag fastnar med mitt pekfinger i en brevlåda samtidigt som jag inte får stopp på cyklen så jag rullar framåt samtidigt som mitt finfer är fast haha låter ondare än vad det gör men för de kan jag ju inte säga att de inte gjorde ont, jag bara skrek rakt ut AJ och sen bara ser jag skit mycket blod haha ursäkta er som är lite känsliga, men shit vad ont de gjorde och inte kunde jag lägga ner brev i andra brevlådor tills det hade slutat att blöda men det gick ganska fort över men de gjorde svinont men jag fick glatt cykla vidare.

men nu ska jag iväg med jesper måste baragöra vid mig..

PussPussJohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0