Vi ses igen!

De är inte bara för dig det är jobbigt. Ucch det är de enda ord som finner sig i mitt huvud, det är så sjukt svårt, detta kommer att bli ett riktigt stort tomrum. Jag vet att jag måste, men måste det vara så sjukt svårt? Bara det där lilla, bara en sån liten sak? hur? Jag vet inte hur jag ska göra. Men det kommer att lösa sig någon gång.
When it alls comes to an end it comes to an end. Oo Why? Why? my head and heart is like a question mark. I have nothing more to say. i am confused.

Så bra låtar eller ska man säga att de var ni som hade rösterna, och inte bara röst utan utseendet med, shit alltså.
Jag har kommit eller charlotta har kommit överfund med att jag är Miss Tjejenutanmellanslag då jag alltid glömer att trycka mellanslag mellan mina ord till henne så nu blev jag miss Tjejenutanmellanslag medans hon är Miss Tjejen med mellanslag. Punkt.

(Tack för att du finns här Gubben, så svårt allt hade vairt om du inte hade funnit, hoppas du vet de. )


I´m so confused.
-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0