Så sjukt mycket denna vecka :p

Ja denna veckan har man inte kunnat slappa nu har man fått igen allt de där som man tog det lugnt innan nu är det ändring på att gå upp sent för NU är det andra bullar börjar jobba 7 varje dag (vardagar). Men de har sina fördelar då man slutar lite tidigare eller får bra betalt för att man jobbar över ;) Ja jag fick då det jobbet som jag gillar där man tränar bra och slitter bara sitta stilla (jag gillar). men denna veckan har varit att ha gått ifrån jobb hem duscha och så iväg i gen och ha möte med barnen :) och sen hem sova och så jobb igen ja hela veckan har jag vari tpå scouterna. har inte hunnit med så mycket mer men ibland så blir det så blir äver läger i helgen. så nu har det blivit scouterna väldigt mycket först kurs och sen läger varje helg och så nästa helg igen så på blir det även höst hajk ja vad då mycke nu ;) men skojskoj :)...

Fredagen den 5 oktober har jag födelsedagsfest hemma hos mig Ni är hjärtligt välkomna.. ( Dem jag känner)


Godnatt
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0