Mr...

Jaha då har man  blivit försäljare bara sådär trevligt, lite extra knäck sådär bara, så vill ni vara med och sälja lite probukter kontakta mig så fixar vi det.
Just nu är jag utkastad ifrån mitt rum (var även det igår) men ja fem tjejer i åldern 35 + har involderat vårt hem iochmed malmömässan där dem just nu står och säljer så ja inatt får man sova inne hos lilla mamma. och skulle inte jag ha jobbat så skulle även jag ha stått där och jobbat + på väla men ja ibland så får ena jobbet gå före även om det andra är roligare :(.. 
Nu fram över kommer det vara fullt upp med jobb hitt o jobb ditt men de är roligt så om ni vill ha tag på mig ring mobilen ; ) svarar om jag kan. dock kommer jag att vara hemma vissa helger (festis)..

Mamma är helt tokig hon bara handlar saker så hejåhå så nu har vi fått en skrivare utan att jag äns har behövt tjata :S Haha Mamma du är bäst iband ;) Det som jag mäst blev lite chockad över var att de är en skrivare där man kan skiva ut fotobilder på redigt fotopapper så JAAAA nu kan jag göra det hemma (visst lite dyrare men skitsamma).

One tree Hill det är bäst :P

Nu är jag jätte trött och ska gå och lägga mig. hoppas ni får en bra helg med roliga spännande upplevelser ;) 

 00:00 nu lägger jag mig Godnatt ;)

-Johanna :D

image170
Såbästbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0