Kossan nöff ;)

Kom inte på någon bra rubrik så fick bli min kära kompis "kille" här hemma hos mig ;)
Men men idag har jag inte gjort så "jätte" mycket Men viktiga saker, så det har itne varit en såndär jätte rolig dag, men den kommer kanske att bli ska ju ner till görningen sen o träffa dem underbara små barnen ;) har ju även fått batteri till min Kamera nu haha blev en hel del flummbilder, Ja flumm om jag ska säga så haha ni får lite smakbitar här nere sen haha..
Nu måste jag göra vid mig så det blir inget långt inlägg idag, men kansek mer sen ikväll får se om jag pallar..
 
Kolla in min mun visst är den snygg? haha .. Sedan får alla barnen blunda då jag enbart råkade stå i bh så (barnförbjudna).PUNKT.


Hihi Sedan är där lite bilder på när jag tar Kossan Nöff ifrån Gumman, men ja så är livet ibland ;) haha.. (Flörtar du så flörtar, näst sista bilden ;)

Märkte nu att det blev väldigt mågna Ego bilder idag men dt är sådant som det kan bli ibland, Fast kossan nöff är med på vissa bilder så det är ju inte bara jag på alla bilder ;);)HöHöhö... Men när bilddagboken inte är öppen så får ju alla bilder åka in här istället.. (EgoNejdå).PUNKT,PUNKT,PUNKT.

Hoppas ni får en bra Dag/kväll
-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0