Fest en måndag

Jaha då har en flyttat hemifrån, (När är det min tur?). Jeje Jesper ringde  och störde mig i allt pluggande :P men men han frågade om jag ville med till borge, Och självklart vill jag det. så efter att ha haft träningsbyxorna på mig fick jag i all hats ta och byta om men hittar jag kläderna som jag ville ha på mig NEJ självklart inte vet inte ALLS var dem är och ja känns som om jag inte har några kläder fast att jag handlar massviss men men.. Väl hemma hos Borge (en fin liten lägenhet) börjades det att spela spel men det spelet vi först skulle spela gick inte för ja frågorna till spelet var borta hur nu dem kan försvinna :p.. Så vi spelade det  ölspelet istället, Men ja vitt vin och rött vin INGEN bra kombination.. Men roligt hade vi mycket flummiga videos på min mobil höhö tror inte ni vill se dem (det är när ja vissa skulle sjunga kareoki ja klockan halv ett på natten humm det slutade med att grannarna kom och plingade på huuumm Ja undra om dem är glada på han nu? höhö... Ja det var ungefär det vi gjrode men roooligt var det ;) så ja idag/imorse mådde man inte så bra men nu är allt prima :D nu ska jag bara städa lite på mitt rum sen så ska man ivääg....

Vilket flummit inlägg detta blev nu men jag är lite trött, ;)....


-Johanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0