Varför måste jag?

Varför måste jag ändra på det som jag alltid har gjort? de saker som jag gillar att göra? varför är det jag som måste ändra mig?Jag vill inte ändra på mig? jag vill kunna göra allt som jag har kunnat göra innan, jag vill inte ändra mig.. (τώρα έρχομαι αυτός φάση, παρεξηγώ)..
Jag är så trött på allt.

Idag har jag jobbat i 11 timmar ;) Skojjigt nog var det för jag jobbade inte själv utan med min kära lilla chef, som kommer ifrån sthlm, jag jag misstror inte men ni är väldigt flummiga ;p haha ja jag hade egentligen bara jobbat i tio timmar om det inte hade vairt för att vi glömde en liten låda och i den lådan låg nyklarna (hur han nu kunde glömma nuklarna i där :S ) men men iaf när vi kom tillbax till huset så hade vi inga nyklar till att komma in, hur roligt som hälst då vi inte hade ätit sen 12, och han inte ätit sen ja frukost (hur han nu klarar det ). men iaf vi satte oss på Gpsen, glömde låsa lite grejor och så trillade min cykel och när vi körde så höll alla saker i bilen på att flyga runder, ja som sagt vi ville hem :P så i morgon har vi lite att göra på morgonen då vi inte pallade att ställa undan allt, (vi började jobba 7 i morse och jag kom hem halv sju så ja då pallar man inte göra de sakerna samma dag. Men roligt var det då jag väntade på att chefen skulle komma tillbax med nyklarna o öppna för oss, då allt folk som gick förbi bara glodde på en (ja jag satt där med 8 låder, en cykel, en gps, och så massa hänglås. det såg ut precis som om jag var sån cp seg och var hur dålig som hälst på att sköta jobbet, men ikke de var min chef som hade slarvat bort nyklarna. Men men nu är jag jätte trött och ska upp tidigt i morgon så får hoppa in i duschen och sen περιμένω σε μου αγαπώ κουβέντα, από εσύ.

αγαπητός.

- Johanna I´m Lalaalaa.



p.s Förlåt att ingenting sägs, men de går inte än. ;) You know what I mean.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0