Tisdag

Helgen var nice ;) trevligt trevligt.
Bilder finns på bilddagboken pallar inte lägga in de bilderna här.
Denna veckan kommer jag jobba lite mindre, vi blir klara mycket fortare då vi får hjälp med mycket så allt går fortare, och så ska jag till doktorn så då får man gå tidigare wiie vad de var snäll då det var tre som hjälpte mig så jag var ute redan nio, tidigt. var ju tvungen att gå vid 14 00 för att sen åka till farbror doktorn, men jag var klar redan vid tolv så fick gå hem då softis. : D, och på Torsdag ska jag vara ledig då jag ska på en försäljningskurs, (sovmorgon) får bara hoppas att det blir roligt med. men om jag häldre vill ha de jobbet är jag tvungen att säga till att jag inte kan jobba kvar och så har dem precis tagit olika kurser med mig och planerat in vilka dagar jag kan lära mig datortekniken, huuups. men jag kan ju inte bara säga nej då jag kankse inte vill ha det andra jobbet : / men jag får se vad det blir nu på torsdag.

Jag har precis fixat över min bilder och musik till min nya dator, ( Jag klarade de  Wiiee ).
Tack offe för dina tips om hur jag kunde göra + för allt de andra :D:D.. Bäst..
Så nu är min andra dator borta (äntligen) och så helt plötsligt blev det så mycket större yta o finare rum så fort jag städar ;) höhöh..

Ne nu måste jag sova ska upp tidigt..

<3

- Johanna

image184
Loveyousweety



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0