Rolig Lista ;)


En liten rolig Lista
 
Ni som inte vill veta Läs Ej.

Hur svarar du i hemtelefonen? Johanna
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hej, Eller Om jag inte vet vem de är blir det, Hej de är Johanna
Ringer det mycket till dig? Nja, sådär
Ringer du mycket? Ganska
Vem ringde du senast? Petra
Hur mycket pengar har du? Nja, Just nu har man men inte snart.
Senast kramat och när?  Kristoffer, innan han åkte idag
Antal timmar sömn inatt? 9 timmar
Sov du ensam? Nepp, Kristoffer var här.
Vem sov du hos senast? Hum i ett vindskydd med vänner ;)
Vem sov hos dig senast? Kristoffer
Vem vet mest om dig? Min Mamma, Petra och Jesper
Vem vet du mest om? Hum bra fråga
Vad ser du fram emot? Börja Plugga
Vad vill du ha just nu? (L)
Vem hånar du? Bimbos
Vem längtar du mest efter? DIG, ;) Eller min mormor.
Vem vill du helst slippa? ;p Ni kan alltid gissa.
Vem stör du dig på? :) samma person som jag vill slippa.
Vem vill du sova bredvid inatt? Kristoffer
Vilken buss åker du oftast? 2:an
Vilken årstid är det nu? Höst Fast känns som vinter :S Bruuu
Anser du dig själv snygg? Ibland Kan det väl hända
Har du varit kär? Ja!
Är du kär nu? Nja. beror ju på ;)
Är du en bra partner? Hur ska jag veta de?
Har någon varit otrogen mot dig? Japp
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Japp
Har du varit otrogen? Avslöjas EJ
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Mm ;) KLART
Vad åt du senast? Frulle
Är du polare med grannarna? Nja de är inte riktigt i min ålder. 
Har du varit på ett party?
Ja
Har du varit utomlands? Ja, Ganska så många gånger.
Var är dina syskon just nu? Min Bror e i Linköping och de små vet jag faktist inte.  
Vilken tid gick du upp imorse? Halv Nio.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Drömmde
Vad är det första du gör på morgonen? Hihi, Ja kollar vad klockan är.
Vad ska du göra efter det här? Jag ska på Väla med Gumman min :)


- Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0