Födelsedag.

Igår var det min födelsedag :D fick många finna saker av mamma, Kent och min kära bror =D får se vad jag får av min pappa sen =). Dagen började helt underbart, Kl sjugo i sju ringde Kristoffer och ville säga grattis, (du är för söt). Söt hade ställt kl bara för att ringa mig innan jag gick till jobbet, när han själv inte skulle upp förens vid nio. Sedan fick jag många andra söta sms/samtal under dagen =D. Jag orkade inte fira den som vanligt med att bjuda hem mina kusiner så jag, mamma och Kent gick och åt på resturang istället Myspys..
Sedan hände de inte så jätte mycket mer.

Idag har jag jobbat från sju till Fem inte så jätte farligt, Men jag är trött nu ;p
Jag måste verkligen städa mitt rum, det ser ut som kriget men när ska jag hinna det ? I´m to busy.
Nu ska jag iväg ner till stan vid sju, och vet inte när jag kommer hem sen i morgon jobbar jag hela dagen och sen kanske jag hinner städa får iaf hoppas bara jag pallar så kommer nog tiden i morgon, för sen på lördag, söndag hinner jag verkligen inte, och så är det måndag igen och så kommer jag inte att hinna överhuvudtaget då jag jobbar sjukt länge och sen iväg direkt efter det på aktiviteter. Men men tar jag mig bara tiden går det nog att städa i morgon annars få rjag väl ta rycket på natten :p hehe..

Jag måste boka nya tider till doktorerna, hehe de lät ju bra eller inte, De är angående Allergin måste ha nytt resept. blö vad jag kommer bli fattig.. :(..

Miss you :D..

image181 

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0