Shell MasterCard

Idag jobbade jag på shell, det gick bättre än vad jag hade trott men ändå inte, jag gick iaf inte back i något utan mer i vinst. det är alltid roligt att så som säljare I love it. Jag skulle få kunderna på shells mackar att skaffa sig det nya Shell mastercardet som har funnit sedan 2006 då det är en hel del av kunderna som redan har det eller har företagskortet. så det är inte allt så lätt att sälja som dem hade sagt men jag fick iaf sålt några och det är bra.
Det var iaf mycket givande bara av att stå där =)..
får jag lika många i morgon till att binda sig har jag inte losat ett skit på att stå här. istället har jag gått en del plus och det ser jag framemot :D Men men det är det ja håller på med just nu =) mycket givande och skojjigt, denna helgen åker vi upp till aggarp med barnen så måste börja packa nu då jag bara hinner hem om i morgon innan tåget går. sen kommer jag inte hem förens på söndag vet inte vilken tid men någon gång vid tre -fyra.
Men nu måste jag börja packa så jag får med mig allt, inte för jag tror att jag kommer det iaf, men man kan ju alltid försöka att inte glöma lika mycket hehe..


- avslut för idag. Godnatt sov gott

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0