fullspäckat

Det känns jätte skönt att ha saker att göra hela tiden, för då njuter man sen när man verkligen tar det lungt så skönt att kunna njuta av de. Idag har jag bara ängnat mig åt att skriva ner lite saker till minor och junior, fixa lite saker inför helgen då vi ska ha Wild west tema i aggarp för dem. vi får se hur det blir men vi har iaf allting planerat och är bara barnen snälla fixar sig allt (förhoppningsvis). I morgon får jag bara hoppas att det inte blir en allt för lång dag på jobbet så jag hinner hem o fixa allt. måste instalera skrivaren på min dator iomed att mammas är borta och det kan vara bra att ha de instalerat på min med.

Snart bär det av till Sthlm Jag, Josse, Simon och Jepser. hoppas på att det blir en rolig helg. :p

idag var det inte sådär jätte roligt på jobbet, men det gick jag var cp trött och så har jag fortfarande ont i magen så fort jag rör mig, jätte jobbigt, men det börjar bli lite bättre nu på natten, jag vaknar inte hela tiden lör- till sön sov jag hela natten utan att vakna av de, även natten till idag sov jag utan att vakna så fort jag rörde mig så det är lite på bättringsvägen ;p fast om de inte blir bättre i veckan borde jag nog kolla upp de iaf. men liksom palla det gör ju inte sådär jäätte jätte ont mest bara när jag ska sova o cyklar på jobbet, men jag är trött iomed att jag vaknar hela tiden höhö.. nu ska jag snart äta, men måste bara bli hungrig innan..

I feel so : D nanaanaa

Mohahah nu blev blev jag på rethumör måste reta någon ;p haha men vem ? haha gumman känner du dig drabbad nu..

Puss på nosen

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0