Helgen helt fantastisk

I helgen var jag på läger i sonnarp, min underbara kille var också med så underbart. Nicklas och Mimmi kom inte upp förens på fredagen och vi andra kom upp torsdag förmiddag, nicklas var den som viste hur vårt vindkudd skulle se ut, så ni förstår nog hur vårt vindskydd fåg ut.. hehe men det gick att sova i det i två nätter innan det började regna och läcka in. vi tog det lugnt och hade roliga övningar slutade med att vi kom tvåa på byakampen helt frörvånad men roligt hade vi med att gifta oss och dansa tango.  På lördagen gick vi en på "hajk" dem sa till oss att vi kommer bli blöta så vi skulle ta med oss extra ombyte, det slutade med att jag fick  simma/bada i en bäck det var inte så kallt som jag hade först trodde det skulle vara. Jag var redan så blöt innan jag hoppade i för det hade spöregnat och då menar jag vräkt ner innan vi började gå och en liten stund efter det.  Vi hade rikigt roligt och vi klarade nästan alla stationer riktigt bra. när vi sedan kom tillbaks hade solen kommit fram. Vi kom tvåa  känns bra då badade jag inte i onödan ;)  Woohoo vi klådde även Miatrop haha vi stiger mer och mer nu hur mycket har vi inte kommit före er nu?? ;)
Vi hade riktigt roligt hela helgen. Träffade ju på gamla minnen visst har man saknat de fast inte tänkt eller haft tankar på det förens nu efter åt det känns förjävligt men säger inte vad  som kännns förjävligt för ni förstår inte endå så.  Saknar dig som vän :(. 

Men nu måste jag sova för åker till budapest i morgon så det har blivit nu mycket intensivt nu dessa dagarna :p men roligt kommer och har jag haft. ses o hörs efter budapest godnatt o sov så gott alla.    

Jag och hjärtat på den förta bilden sen är det på vårt Snygga vindskydd som det regnar in i och sen när jag blir blri sörvad med hamburgare(jag i grön tröja)  + mina små söta barn. (det är inte MINA barn för er som inte fattar de de är bara så man säger.)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0