Göteborg

Långhelgen är över och i skolan är det massa plugg hela fucking tiden ibland önskar man att man valde en skola som man vet att de inte är mkt plugg i, Bläää men men till sommaren blir det jobb och förhoppningsvis kommer jag in på min utbildning som jag vill :D. 
I helgen så hade Ted en överrsakning till mig alla viste om det utom jag =P hehe men efter att jag har suttit i bilen i en timme fick jag reda på vart vi var på väg wohoo till Göteborg han hade bokat hotel och fotbollsmatch så gulligt :D blev en helg att bara ta det lugnt, fast jag pluggade lite iaf ;).. PLUGGIIS ja kanske det men jag var tvungen att göra de uppgifterna om jag ska få vg/mvg så därför. 
I Göteborg var vi och shoppade, hittade en klänning till studenten, men tror ni att det finns några kvar? nee finns bara den som hänger påden dockan i den affären av alla mq butiker de har i gbg..
Jag har fått mina balskor nu med mamma var och köpte dem i stockholm, de roliga är att jag tror att han som sålde skorna sa lite fel pris till mamma tanken på vad de är för skor/ märke. men men vissa saker kan man allt få billigt ;). Längtar så till studenten nu på något sätt på längtar jag mer till studentdagen en balen. 
Nu ska jag snart iväg med Petra :D men måste först göra några frågor till historian. 


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0