Jaha

Min andra blogg  kommer jag inte in på dem säger att det inte finns någon som heter så och att min e mail inte finns, Kul. så därför har jag gjort en ny, känner att jag måste få skriva av mig någonstans :P hoppas att ni som läser min andra kommer läsa denna med.
Just nu är jag i skolan och ska plugga men jag orkar inte så sitter här istället, Fast jag måste snart börja att plugga har jätte mycket denna veckan, inte nog med att man ska ha mycket att göra utan man ska vara sjuk med på allt, jag har typ magsår och sånt shit så måste igentligen vara hemma och bara ta det lugnt men de får jag göra när jag har påsklov.

-------------


Me like Jag vill dit,t igen saknar det riktigt mycket.
 Isla de Margarita (caribien)

Som sakt jag skulle ju plugga men vad gör jag sitter och kollar på bilder från förr haha..
Saknar min Petra ( http://peetris.blogg.se/ ) sorry gumman om jag har så mycket att göra men jag lovar till sommaren när jag tagit studenten kan vi ses mycket  mer ;) Älskar dig gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0