__

I morgon åker jag till aspö :D
Så mycigt det ska bli nu innan jag börjar jobba (på riktigt) ska jobba 100 % nu skit länge PALLA ärmax ledig två dagar i rad och så jobbar jag cp tider :S men det går nog...

Vi ska åka i morgon vid tre fyra tiden, mitt i rusningstrafiken som Aftonbladet varnade om, mellan 15 - 17 skulle man vänta med att köra men vad ska vi göra jo köra klr tre eller fyra ;) mitt i allt men det löser sig nog..
Kommer hem på söndag Eller måndag får se vad jag gör om jag sover hos Ted på söndag eller om jag sover hemma. = ) Sen blir det till jobbet vid halv ett och slutar jobba halv nio sen bara ledig torsdag och fredag, och så kommer det se ut i sju veckor framåt för min del.. hoppas jag kommer klara av det (inte så van vid att gå upp så tidigt och jobba sent ; ) men man kommer nog in i det snabbt. 
nu måste jag fortsätta att packa och städa rummet. 


Emelie och  Mattias Tycker jag liknar Mischa Barton :S Hum jag tror inte rikitgt på det va..
image95image94

Kommentarer
Postat av: johanna

ha det så bra på aspö :)

2007-06-21 @ 12:29:52
URL: http://theysayjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0