26 Juni 2007

Jag avskyr att jobba med vissa, dem är så otrevliga och tror att jag ska veta allt efter en dag jag har varit där.. Typ lycka till säger jag bara.. Men det som tog priser var när hon sa till mig att jag hade glömt att ta tvätten, då klämmer hon ut. - Man tar alltid tvätten efter man har duchat någon, är inte du usk? Är detta första gången du jobbar inom vården eller?.. Typ skit surt sa hon det, Vist jag har jobbat lite innan men inte så som nu Kärring, Hjälp mig me datt säga det til mig när jag duschade henne istället, då kunde ni sagt och så ta ut tvätten så vi kan tvätta efter du har gjort vid henne.. Ååå vad sur jag blev på henne, inte bättre med att jag ska jobba i morgon med Just med hene fast sen en till som är  snäll som var där idag med fast bara efter lunch. uch vad jag INTE vill jobba med henne fler gånger.. 
Men men nu ska jag inte klaga med på det... Får gå och göra något istället. 

Sweeet. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0