Trött :(

Jag började jobba sju idag allting började lugnt tills kl blev runt ett då en började bråka med en annan, som alltid brukar gå med varandra (obsarvera att dem är bästa vänner.) Vi tog och avbröt allting men vi han inte mer än vända ryggen till förens hon började slå på en annan som gick förbi, hon som gick förbi är en person som alltid slåss på allt och alla så hon kände ju för att slå tillbaka och då blev det liv shit vad dem började skricka och roppa på Hjälp, Men de ända vara att vi inte kunde göra så mycket mer än ta och sära på dem så dem inte stod så nära varandra och där dem inte kunde nå varandra, efter det fick vi se till dem hela tiden och som tur var skulle jag sluta två, men tycker synd om dem som fortfarande jobbar :(.. Såhär har dem aldrig bråkat förur men det var ganska roligt att se deras fula agra miner som dem både gjorde till oss och tillvarandra haha.. har jobbat nu fem dagar och ska jobba i morgon med fick hoppa in igår för det är tre stycken som är sjuka och dem har ingen som kan jobba, och idag skulle jag igentligen ha jobbat kvällen men fick byta för att dem skulle få in personal som kunde jobba ikväll.. Men mig gör inte det någonting mer än att det flaggar en EU flagga nu för jag få rinte jobba så som jag jobbar enligt EU:s Lagar man måste ha minst 11 timmars vila mellan arbetstimmarna och det har inte jag fått nu ;) men det är inte jag men jag får ju peeengar så mig gör det inget :) haha, Men men nu ska jag gå ut o springa sen får jag se vad som händer..

Saknar dig min Sötnos..
Längtar tills på Fredag..♥ ♥ ♥


image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0