Snart..!!

Snart är det Julafton bara 4 dagar kvar shit vad tiden går fort. Är det för man har roligt eller? ;).. Det är en del att göra på jobbet nu fram tills nästa vecka då vi får in post som vi inte får dela ut förens den 27 och dem dagarna nästa vecka efter julafton, men vi är snabba så vi slutar inte senare för det, men nästa vecka kommer det bli sjukt mycket att göra och dela ut, så det kommer bli långa dagar.. Men jag åker till Österrike den 29 så det ska bli så skönt att få komma ifrån all post då, och gud vad jag kommer tänka på er när ni har det jobbigt ;) hehe... men idag bokade vi flyger ner till österrike så mysigt det ska bli, Jag josse, och Jesper åker ner den 29 och kommer hem den 5. Borge är där nere redan så bli roligt att träffa han, det var ju läängesen nu :( .. men en vecka nere i österrike kommer bli så rolig, fira nyårsafton där nere, Haha Festa, åka skidor festa och ja kröka ;) haha men jag måste bara se till så att jag har allt fixat och klart det är ju inte så bra om jag kommer nästa vecka och inte allt är fixat då blir det stressigt..

image195
Bad Gastein :D..


- Johanna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0