Knark....

Just nu knarkar jag värktabletter, har fått en muskelinflamation i bröstet som går ut i armen,. Vänster sida dess utom var man rädd el, men de var bara en muskelinflamation så det var inte så farligt förutom att jag fick värsta knarktabletterna haha får bara ta tre om dagen och jag kommer bli helt väck :P haha och vi som har julavslutning i morgon, men de går säkert finfint = ).. Jag får inte jobba nu på några dagar tills der har lagt sig lite, el rättare sagt när jag inte behöver knarka de där värktabletterna o endå ha ont.. får hoppas de bara blir nån dag..

Men nu måste jag vila så jag kan bli braaaa..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Fridah

ååh va jobbigt :/(

2007-12-10 @ 11:16:15
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0