Julhelg.

I helgen åker jag iväg, till Aggap, På Julläger med patrullerna :D kommer att bli riktigt roligt och jag behöver verkligen göra något roligt nu, efter en hel F*cking vecka hemma ifrån jobb har fått mig till Gaa jag vet inte klättra på väggarna haha ne men uch vill bara tillbax till jobbet nu jag orka inte vara hemma bara för att jag har varit lite dum och trillat och så inte gjort rätt grejer efter och sådant, och så sen fått en muskelinflammation nee uch.. hädanefter ska jag ta det lite lugnare pallar inte vara hemma ifrån jobb så längre. men på måndag ska jag börja jobba igen =D Wiiie har längtat sååå.. men åter till helgen vi ska fira den på ett lite anorlunda sätt så som dem firar det i amerika ska bli roligt med alla deras traditioner och slippa våra ;) men nu måste jag skriva ner lite mer om amerikansk jul och så packa som jag fortfarande inte har gjort.
Jag återkommer på Söndag eller måndag om hur helgen varit.

här är lite old piks..
Några är sedan i sommras pch så är ngrasedan 2005 och så mitt kära komfermationsläger som jag saknar.. jag vet VÄÄLDIGT Gamla bider vissa ;)



image194

som sagt God Jul och Gott Nytt år Önskar Vi.. Min älskade Bror..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, Du undrade över kameran jag köpt och som du ville ha........
Jo , jag är jättenöjd!! Den är lätt, men det finns ändå en del finesser att ta till. Bilderna jag har i huvudet på min blogg är tagna med den. Jag ser stoor skillnad i färg och ljus jämfört med min gamla kompaktdigitalkamera med 6 megapixlar. Så jag håller tummarna för att tomten är snäll då! ;-)

2007-12-15 @ 12:20:43
URL: http://mittliviordochbild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0