Juldagen..

Julafton var hur mysig som hälst, god mat och fina julklappar..
mina små syskon fick en Hund, ja en hund, en liten hund som är en robbot haha det var riktigt jobbig och så var den inte lika mjuk och söt som en riktig hund, men iaf dem blev helt överlyckliga  och höll på med den hela tiden.. 
Vi kollade på Kalle Anka och sedan kom tomten som simon och Sissi Fortfarande tror på att han finns så deta året fick pappa klä ut sig till tomte då grannarna inte kunde detta året. Men det trodde fortfarande på att de var den riktiga tomten, jag minns själv när jag var hemma hos mormor och Min bror var tomte och jag gick på det fram tills jag var runt 8 år tror jag, sen var det min besvikelse då jag fick reda på att mina bror har vairt det alla åren :( sen minns jag en händelse då min kusin (den näst minsta) drog av skägget av tomten och så fick hon reda på att inte tomten fanns, den roliga var att hon inte drog av det med meningen för hon ville bara känna på skägget men då drog hon lite hårt så det trillade av, sen var hon besviken hela kvälle även fast hon fick en massa julklappar. hehe vilka roliga minnen man har sen julen, man längtar lite själv tills man har barn så man kan få göra julen till så som man själv ville ha den som liten, men jag hoppas att det dröjer många år innan dess för jag vill IKKE ha barn uch nää fy, mina kusiner och små syskon räcker. . :P..
Igår var jag även ute och festade med Jesper och Charlotta på Retro sen på kvällen efter allt med släkt att göra..
Den bästa julklappen var att Kasper kom till Retro med Sebastian och några andra vänner. Jesper var lite taskig och skvätte ner mig med sin jordgubbsdrink då han inte trodde att de var något på sugröret blåser han allt de på mig, haha ja och där stod jag med värsta drinken på hela mig :P.. Jesper minns du ;) ...  sedan stack Jesper hem och jag och charlotta blev kvar själva.. Jag sov hos söte kasper i natt, och nu är jag hemma och har precis städat lite på mitt rum..

Tack för alla fina julklappar, Vad jag fick skiver jag sen om ni vill veta, nu ska jag titta på askungen på trean, eller jag kollar på den nu men jag ska stänga datorn ochbara kolla på tvn...
Söt kommer Till mig ikväll =D...


- Lind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0