fredag, Lördag : D

Igår var jag ute och festade med Lollo. Så längesen de var, vi hade mycket roligt då vi först var hemma och gjorde vid oss hemma hos mig sedan bar det av till tivoli för att få  en stämpel sedan gick vi och tog shotar på gamla barcelona =) sen till crombar (gamla snaps) där vi haft ennu fler gamla minnen om hur vi kom in innan vi var 18 ;) hehe.. sen bar det av  till tivoli igen, där de fanns snygga killar, en träffade vi/jag bara inne på toaleten annars såg jag inte skymten av honom haha men som sagt de är väl på toan man ska träffas haha. Tack gumman för igår =)

Idag ska jag även ut med chalrotta till förmodligen danmark ( Retro) ska bli mycket roligt känns ganska så längesen jag var där nu, fast de var nog inte de, men har ju vait i båstad o sthlm nåra helger så kan vara därför det känns som så längesen  men ikväll blir det retro :D Gumman skulle komma nu vid halv sju men hon har fortfarande inte kommit men maten ee inte klar så hon kommer nog i rätt tid tills den är klar : D får ringa o se vart hon ee ?. haha nu kom hon bara för de ;)

så nu måste jag gå, och så ska vi äta mina kärleksmums som jag har bakat precis..

PussPuss

- Johanna den glada..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0