Ramar och underkläder ;)

Köpte lite nya ramar till mina foto, en Bh från H&M och så lite underkläder som jag ville ha ifrån sloggi. = )
Fortsatte att städa lite sen när jag kom hem men var inte lika "pigg" på det så satte bara i mitt nya foto i ena ramen o satte upp på vägen, Måste damsuga med innan jag får något anfall ( är både damm och kvalster alergiksk så måste städa extra) Men det kommer nog bli bra ska bara hitta den där damsugaren.
Sedan ska jag gå och kolla på Topmodell på trean :)

Du är så söt, du kan få alla ledsna själar till att blomstra upp, När man ser dig trillar man hejdlöst bakåt, det är som en knuff i hjärtat som bara börjar dunka, en varm känsla som sprider sig i luften och i kroppen. ♥(om detta bara kunde vara sant).♥

Helgen ser ut att blir spännande och rolig, längtar bara tills på måndag :) I morgon Fredag först jobb om de inte regnar och sedan på kvällen kommer Ted, Lördag ski vi på någon spännande grillkamp vet inte riktigt vad vi ska göra det återstår och se på Måndag kommer ni säkert få reda på vad vi har gjort (med att jag inte kommer kunna uppdatera under hela helgen då Ted är här o jag inte sitter vid dator).

You are the cutest one of them all.

Johanna  -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0