Bild

image130

Ouuuf, mina bilder jag tog på studenten och på balen har försvunnit, fotografen skulle ha skickat hem allt till mig som han har gjort, fast mina bilder är borta, vet inte vart dem har tagit vägen, han ska ringa till posten och höra om dem har några där, har dem inte det så måste jag ta nya (om han inte har kvar dem på son dator.) Visst det är ju roligt att bli fotad men man kan ju inte ta tillbax den dagen så det blir ju inte detsamma och som plåster på såret ska jag få en större bild att rama in :) Wiiie gald fast lite sur iaf. Jag vill ju ha mina bilder men nääää... Men men får väl åka till studion o ta nyyyyyaa, på fredag får jag reda på hur allting blir....

-----

Jag vet inte vad jag ska göra, vill ju så mycket men vågar inte, ITALIEN.. får se hur mycket jag vågar. Allt är ju skrivet på kontrakt i så fall och får pengar i förväg till flyget ner  och hem sen är allting fixat där nere (men lite skeptisk är man). Får se hur det blir, tar jag de får ni inte reda på det förens jag är hemma haha =)...

----
Igår näg jag skulle lägga mig var det två Megastora spinglar på dörren jag som HATAR spindlar jag höl på att dö, jag skojjar inte när den ena var lika stor som en femma och det var fan barnet sen den andra var mkt större har bildbevis fast bilden blev lite suddig för våga inte ta narmare och tog den i all hats innan jag stängde dörren. oouu vad jag hatar de krypen..
så äkliga dem är jag kommer snart dö i en hjärtatack om inte dem försvinner snart..

Men men nu ska jag iväg och jobba se om det blir ett inlägg ikväll om jag inte är allt för trött.



Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0