Bild först sedan text!

image134image135



Jag kom inte på någon bra rubrik så fick bli så som inlägget ser ut..
Allt känns bara så förvirrat nu, jag vet inte alls var jag ska göra, allt är bara så uppochner när allting börjar bli bra, blir någonting annat automatsikt sämre, va ska man göra för att allting ska vara bra samtidigt? Finns det någoting att göra, eller kommer det alltid vara så att det alltid finns problem som ska lösas? just nu är mitt problem så J*vla svårt att jag inte vet någonting längre...
Jag vet inte hur mycket jag kan skiva här på bloggen där alla kan se och är lätt att missförstå vad jag egenlitgen menar... Därför skirver jag inte så mycket idag.
Men Man skulle väl aldrig kunna tro att en som mig en sån som jag var kunde ha det så länge, men jo visst kan alla det även en sån som jag, men nu, nu tror jag att jag har kommit tillbaks till så som jag "levde" innan, jag vill upptäcka nya saker nya utmaningar. fast famförallt den där spännande kännslan genom att göra de där som är "förbjudet". Göra det som man inte får göra.. Ouuuf vad jag inte vill vara fast jag vill upptäcka en värd som ingen lever i... Men hur ska man göra det här i Helsingborg? kanske ska upp till min bror i Linköping i stället? Men men vad som än händer så ska jag inte sitta här o skriva nu när man behöver sova,  och jag ska famförallat inte skiva det negativa för det finns så mycket possitivt i mitt liv med som jag älskar mer än vad man kan föreställasig.. men när en liten negativ sak dyker upp tar den så stor plats så allt possitivt försvinner.
Älskar er mina kära vänner (L).


-Man blir aldrig nöjd hur mycket pengar man än har- Tänk på det så änge ni lever .


-Johanna Det förvirrade lilla barnet.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-29 @ 15:22:27
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0