Trötter

Det är ett riktigt Påsk väder så varmt och fint = ) i helgen så var jag i Aggarp, Vi hade riktigt roligt och sjöng singstar och dansade på sån matta vad de spelaet nu heter ;)   Målade stugan lite i lördags och medans mimmi, Jesper och borge åkte och handlade lite grejor så solade vi andra riktigt varmt känndes som sommar, nu lägtar man bara så mycket tills sommaren kommer tills man kan bada i havet och krännga glass utan att frysa ;).. 

I veckan så åker Vi till Lallandia. det är så skönt att vara "hemma" nu detta lovet eller inte göra så mycket för jag har varit borta alla loven innan och de börjar bli lite jobbigt nu orkar inte med det ;).  

 
klockren bild på Josse när hon blir svartmålad i hela ansiktet, det ser lite mysko ut som om vi ska råna en bank eller nått men ta det lungt vi bara flippade ;) haha..

  
Jag ligger i solen och solar.

image18 
Jag var mycket trött efter helgen så jag fick bara med halva kroppen haha..


Nu ska jag kolla på film och sen sova om jag inte somnar i filmen som jag förmodligen kommer göra.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0